
Arkadaşlar bi bakar mısınız bu folactive markalı folik asit üzerinde böyle küçük toz biber gibi kızarıklık var ve ufak ufak döküntüler olmuş kutuda toz birikmiş. Son kullanma tarihine çok var daha. Kullanayım mı bilemedim baştan böyle miydi onu da bilmiyorum dolapta muhafaza ediyorum