Merhaba güzel annelerim 💕
Benim bebeğim 2 ay 10 günlük bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum :(
2 .ay aşılarını yaptırmak için sağlık ocağı ile iletişime geçiyorım ancak ellerinde aşı olmadıgını , olsa dahi bell bir grup sayısına ulaşmadan aşı yapamıcaklarını söylüyorlar
Çevredeki sağlık ocaklarını , devlet ve özel hastaneleri aradım ellerinde verem aşısı olmadıgını söyledir piyasada ciddi bir aşı sıkıntısı oldugunu söylediler.
kendi çocuk doktorumuzla görüştüm verem aşısını verem savaş merkezlerinde yaptırsam kalan diğer iki aşıyı sizde yaptırsam olur mu dedim olmaz hepsi aynı anda yapılmak zorunda dedi
Bebeğim 20 gün sonra 3 aylık olucak ve o süre zarfında aşısı sarkarsa sıkıntı olur mu ? Benim gibi aşı sıkıntısı yaşayan annelerim var mı ?