Mehtap08 Reflüyle nasıl baş ediyorsunuz Başını yüksek tuttuğum halde yine de geri geliyor Gece uykudan uyanıyor çoğu ağlayarak oluyor yakıyor galiba Bu süreçte neler yaptınız nasıl yol izlediniz Huysuzlaştırıyor onu
Elika00 Mehtap08 hiçbirşey. Bol bol önlük aldım. Bol bol kıyafet aldım kustukça değiştirdim 5 ay gibi azalıyor yok denecek kadar. Ben çok bilirim kustu diye tam üstünü değiştirirdim eşofman altı giydirirdim yine kusardı yine değiştir yine aynı anda 3 kıyafet değiştirdiğim çok olurdu yani.
Mukaddertoklu Mehtap08 Doğdugu günden bu yana hep reflü yatagı kullandık oğluma, emzirdikten sonra da sırtına minik pıtpıtlar ile gazını çıkardık. Şimdi 4 ayını dolduracak. Meme sonrası kusmalarımız azaldı.
gulcegulkan Daha iyi gidiyor rahatladi baya ama biz ek gıdaya başladık 2 ogun mama iciyor 3 ogun ek gida veriyorum en azindan bi seferde 150 ml mama içmeye basladi 30 ml bile içmezdi. Ama doktor 2 3 ay tedavi devam edecek dedi hemen yuzde yuz duzelmezmis