Senorita Kızlar sorum başlıkta. Özellikle içinde et ,tavuk olan yemekleri vermek ne derecede doğrudur? Pirinç ,makarna bu tarz yemekleri vermek doğru mu, bir yerde pirinçin ısıtılması doğru değil diye okumuştum bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Elika00 Senorita ben veriyorum genelde günlük yapıyorum ama bazen yemiyor kalıyor veriyorum ertesi gün
Aezgi Senorita herseyi 2 gün gecmicek sekilde veriyorum hic sorun olmadı 2 günden zaten birsey olmazki
tineanigra Senorita sulu yemek çorba falan veriyorum ertesi güne kalınca ama pirinç makarna tarzı yemeklerin ısıtılmışını ben yemiyorum zararı konusunda bilgim yok ama tadı garip geliyor bana kendim yemediğim için bebeklerime de vermiyorum
Senorita Kızım 19 aylık bu zamana kadar hiç vermedim, yalnız çorbaları konserve edip koyuyorum 2 günlük o kadar
Poyrazin_annesii Henuz oyle tavuklu katı gıdalı yemege gecmedık ama bn çorbalarını 2 günlük yapıp verıyrm
Senorita Poyrazin_annesii benimki 19 aylık biz ne yersek ondan yiyor, bazen fazla oluyor yemek ama vermiyorum yine de
Elika00 Senorita yok canım ne sorunu olsun yemekleri dışarda bırakma soğur soğumaz dolaba koy birşey olmaz
Pastaneusuluislakkek Senorita yemekleri en fazla 2 saat içerisinde dolaba kaldırıyorum yaptıktan sonra. Bu şekliyle etli yemekleri 24 saat diğerlerini 48 saat içerisinde veriyorum. Yanlış hatırlamıyorsam güncelanne isimli doktor hesabında görmüştüm süreleri. Ona uygun veriyorum ben de
Duyulurum Senorita ben kendim ısıtıp yediğim şeyleri ona da ısıtıp yediriyorum. Tavuğu tek günlük yaparım, ertesi güne kalırsa ısıtmadan soğuk sandviç olarak yerim ama eti, kıymayı, köfteyi ertesi gün de veriyorum.
papatya_1125 Senorita hayir vermiyorum 12 ay 12 günlük. Ancak geç yattığı zaman da mesela saat onda yaptıysam gece aparatıf onu öğlen verdim birkaç kere. Çünkü pişmiş yemeğe bir şey olmaz deseler de aslında doğru değilmiş bakteri üretilmiş hele tavuk
Senorita papatya_1125 evet bende duydum çorba yapıyorum mesela tavuk sulu et sulu günlük yapıp veriyorum sabaha saklamıyorum
Senorita Elika00 teşekkür ederim, ben midesini rahatsız ediyor mu onu merak etmiştum. Çünkü ben kendim öyleyim dünden kalan yemek rahatsız ediyor midemi bazen
Duygu38 Senorita çok çok nadir veriyorm onun dışında günlük veririm çok şükür artmaz hergün taze yapıp veriyorm
biraslanmiyavdedi Ertesi güne de veriyorum çorbaları, sulu yemekleri. Makarna, pilav tarzı şeyleri taze yapıyorum zaten tadı kaçıyor. 13-14 aylığa kadar ona özel günlük yapardım, taze yerdi ama artık bizimle yediği için sıkıntı etmiyorum.