Merhaba anneler oğlum 19 aylık bu zamana kadar hep açık alanlarda dolaştı hep çıkardık gezdi oynadı bunlarda bir sıkıntı yok ama kapalı alanlara girerken feci decerede ağlamaya başlıyor korkar gibi ağlıyor neden böyle yapıyor anlamıyoruz. Bu kapalı alanlar market, ev gezmeleri vs. Hepsinde ağlıyor diyemem ama çoğu zaman ağlıyor bağırıyor. Siz çocuklarınızda böyle birşey ile karşılaştınız mı? Nasıl çözdünüz bu durumu? Önerilerinizi bekliyorum anneler..