zbd Spirali taktiralı 1 ay oldu bugün kontrole gittim alttan muayene ile kontrol ettiler herşey normal ipler yerinde dedi ama ultrasonla bakılmadı ağrım kanamam vs yok. Herhangibir sıkıntı yoktur değil mi?