Bez islatmasi iyiyse, bol bol çişli bez alıyorsanız doyuyordur. Birde annelik icgudusuyle hissederdim ben doğduğuna eminim derdim içim xok rahat olurdu. hissedersiniz bence. Birde benim kayınvalidem eskiden öyle yaparlarmış karın bosluklari varya bebeğin orası yayık dolu durursa tok derlermis eskiden