Serifekmroglu1 bebisin yeni doğan değil mi 😇
Çok çok normal cildi hassas olduğu için sıcak ve ter etkiliyor, isilik oluyor bebişin
Bence çoğu bebis te var benimkinde de çok oldu
Nemli mendil ile arada yüzünü silebilirsin rahatlatır, birde çok terletmemeye dikkat et.
Eger çok çok olursa Pişik kremi de surebilirsin ama ben tavsiye etmiyorum yeni doğan marin cildine sürekli bsyler sürmek doğru değil, doktorlar da bu şekil düşünüyor