Yaren17 Sma comfort kullanıyorum gazı olduğu için yatamıyor bide yemiyor kullanan memnun kalan var mı?
Kikiriki Yaren17 Bebelac Gold+ evolvia kullandık ikiside gaz yapmadı. Ama Bebelac Gold aşırı kilo aldırıyor bence. Şekerli olduğu için. Evolvia daha şekersiz bir mama