Merhaba arkadaşlar 24 günlük bir bebişim var.. Kızım meme yerken hep ses çıkarıyordu doktora sordum mide kapakçığındandır dedi.. Zaten meme başını biraz zor tutturuyorum kendi elimle ağzına veriyorum ama dünden beri biraz daha zorlanıyor gibi.. Nefes alırken hala ses çıkarıyor hırıltı gibi ve hızlı hızlı nefes alıyo bazen.. Boşu boşuna kullanmak istemiyorum aspiratörü.. Sizce nasıl anlayabilirim..