Minnakbebeannesi Arkadaslar bebegim 3 aylkk rotavirus asisi yaptirmayi dusunuyordum fakat yanetkilerinin biraz agir olacagni duydum asiri kusma ishal falan zaten bebegim hzuursuz bi bebek acaba yaptirmasam bisey olurmu biraz fikir veririmisiniz
Litfenama Minnakbebeannesi yan etkisinin virüsü kapmasından daha kötü olacağını düşünmüyorum. Ayrıca rota aşısının hiçbir yan etkisi görmedim. Etrafımda yaptıranın da yan etki yaşadığından bahsettiğini duymadım.
Hadianne Minnakbebeannesi bebeğim 2 aylıkken yaptırdık ilk dozunu hiç bir sıkıntı olmadı bu ayda 2. Dozunu yaptircaz
Minnakbebeannesi zeyelsena ishal ve siddetli kusma yaziyor yan etkilerinde zaten huzurusuz bi bebek kusmasida artarsa iyce kotu olurmu diye kafam karisti
Smnl Minnakbebeannesi yan etki yaşarsa düşünün gerçek virüsü kaptığında nasıl atlatacak. Benim kızım süt alerjik bi bebek olmasına rağmen herhangi bir yan etki yasamadık. İlk dozun 14. Haftaya kadar yapılması gerekiyor. Çabuk karar vermeniz iyi olur
Mlk026 Her çocuk aynı değil biz ağır yan etki yaşadık çok huzursuz oldu yavrum ishal yaptı ama doktorum forbies diye bir probiyotik verdi rahatladı çok şükür.
Mlk026 Minnakbebeannesi Rotateq yapıldı 1 hafta sürdü kolik gazlı alerjik bir bebek bebeğim 1 bardak koka içsem hemen gaz yapar isal köpüklü kaka gaz huzursuzluk yaptı hatta süt alerjisinden şüphelendim. Probiyotik kullanınca rahatladık çok şükür. Doktorumuz canlı aşı olduğu için bu tarz yan etkilerin olabileceğini söyledi.
Rosa0105 Minnakbebeannesi kızım şuan 18 aylık ve biz 2 Rota aşısını yaptırmıştık hiç bir yan etki görmedim ki görseniz bile virüsü kaptıktan sonraki durumdan kötü olamaz. İyi ki yaptırmışım son zamanlarda çok fazla salgın var ve çevremde yaptırmayan bebekler malesef ki çok ağır atlatıyorlar. Yaptırmanızı kesinlikle öneririm 🌺
Minnakbebeannesi Rosa0105 tesekkurler yaptiricam insallah sadece kolik oldugu icin aksamlari bas bas bagryor acaba dahami kotu olur demistim ama yaptircam