Bilgekpn şifa olsun yavrunuza. Her bünye aynı olmuyor, aşılar da her bebekte farklı etki yapabilir, hiçbir şey de yapmayabilir. Bizde huzursuzluk ve hafif ateş olmuştu. Birkaç gün sürdü huzursuzluğu. Calpol vermiştim doktorun önerisiyle. Mama alıyor diye bağışıklığının zayıf olduğu anlamına gelmez, lütfen o konuda içiniz rahat olsun🌺Siz yine de aşılardan bağımsız bir hastalık durumu olmasın diye takip edin bebeğinizi💐