tosbikannesiiiiiii İşaret parmağım ve orta parmağımın arasında 3 4 tane böyle şeyler çıktı vücudumun bi kaç yerinde de var ama parmak aram kaşınıyor. Daha önce aile hekimine gittim uyuz değil dedi hametan ve betnovate yazdı. Kremleri kullanınca kaşıntım azaldı
Hemsirehilall tosbikannesiiiiiii daha çok kırmızı nokta şeklimde oluyor kaşındıkça sivilce gibi oluyor
Hemsirehilall tosbikannesiiiiiii isterseniz bi cildiyeye gidin varsa da ilerlemeden tedavisini okursunuz eğer ilerlerse önünü alamazsınız