Gizemmm98 Benim kızım da öyle, o yüzden çizgi film batağına düştük çıkamıyoruz 33 aylık.. Dönem dönem normal diyolar ama iş yükümüz çok olunca insan kaldıramıyor. Açık yerlere meyve kuruyemiş vs koyun kendi acıkınca alıp yer en azından. Bide kızım kıtır ekmek gibi şeyleri çok seviyor en iştahsız hasta halinde bile yer, o tip sevdiği bir şeyi bulup o yolla deneyebilirsiniz. Kendinizi çok üzmeyin sırf yesin diye tavizler vermeyin ben çok hata yaptım dönüşü zor oluyor inşallah kısa sürede aşarsınız🙏🏻