Ozge0125 benim de oglum 2 aylik oldu ben de de ayni sikinti vardi, 1 bucuk aylikken, ama 2 aylik olunca duzeliyor, ben de mama verdim 1 bucuk aylikken bimden aldim bebivita, 2 yasinda kizim da var o da 1 bucuj senedir bebivita iciyor, kizima gaz yaomadigi icin kulkanmaya devam ettim ama oglumda gaz yapti, cocuk gazini cikarana kadar kipkirmizi oluyodu uyku uyumuyordu, sonra mama icirecegime sutumu arttirmanin yollarina bakayim en guzeli dedim, suan normale donduk hic icirmiyorum bile mama