tineanigra Alerji doktoru çatlaga bakmaz. Çocuk cerrahi bakar ama kabızlığı da var, ilgili bir çocuk doktoruna goturseniz sebebi üzerinde de durur. Benim kızım da iki yaşındayken çok cekti kabizliktan, çocuk doktoru çok iyiydi. Makatina kadar muayene etti ve çatlak var dedi. Çatlak için Madecassol ve Anestol vermişti. Beslenmeden de pilav, süt, sütlaç vb besinleri çıkarıp sebze ağırlıklı bir diyet önermişti. Probiyotik takviye, Wellcare Connstipass ve dolu karnını bosaltmak için bir seferlik Magnesie Calsinee yazmıştı. O kadar çektim ki 4 yıl geçti, hâlâ hatırlıyorum 😣