birkes sormustum cevap alamadım ama kafama cok takıldı. bnm kızım 25 mart dogmlu 25 eylulde 6 aylk pluyor 23 eylulde aşısı var 2 gun once aşı daja once bısey olmuyordu .. kuzenım gitmıs daja 6 ay olmamış 2 gun snra tekrar gel demiş bnm gibi olmuş yani öyle birley varmı aşıyı 6 ay plmadan yaptıran varmı. canlı aşıymış ya agızdan alınan