4 aylık bebeğim hırıltılı öksürük sebebi ile doktora götürdüm RSV virüsü pozitif çıktı hemen yatış yapıldı ciğer filmi kötü çıktı yoğun bakıma alındı 1 aydır yoğun bakımda.. ilk 17 gün entübe kaldı şimdi de uyuttukları ilaca bağımlılık olmuş gülen çocuk gülmez oldu hafızasını kaybetmiş anne babayı bile tanımıyor emmiyor bu nedenle burundan mideye hortumla besliyorlar… ne yapacağımı bilemiyorum artık dayanacak gücüm kalmadı ve kaç gün daha kalacağımız belirsiz