Papatyaaam Merhaba kızlar benim bebeğim beş günlük bgun bezinde akıntı şeklinde kana rastladım sonra altını değiştirirken yine öyle bişey oldu kızımın vajinasından kan geldi bunu daha önce yaşadınız mı bana yardımcı olun çok korkuyorum inşallh kızımın kötü bişeyi yoktur başına gelen varsa yazsııın
Ugggg Papatyaaam doğum sonrası olabiliyor diye biliyorum.kulakta burunda pislik.oyle attığı bişey olabilir .
Asiveela Papatyaaam annenin sütünden geçen hormonlardan dolayı yenidoğan kız çocuklarında adet kanamasına benzer kanamaların olabileceğini okumuştum bi yerde memelerinden süt gelmesini araştırırken denk gelmiştim bi araştırın isterseniz ama doktora götürmek en güzeli tabi
Tuhar Yenidoğan bebeklerde görülebiliyor,sıvı alımı az olduğundan olabilir.Korkmayın bir çok bebekte oluyor.Bol bol emzirin ve yine de doktorunuza danışın.
aybikreis @Papatyaaaaa vajinadan değil üretradan gelmiştir yani çişiyle beraber kan olması normal, ürat kristali deniyor yetersiz beslenme ve susuz kaldığı zamanlarda oluyor. İçinizi rahatlatmak için Bi doktora gösterin ve sık sık emzirin
Papatyaaam Emziriyorum hatta Sezeryan olduğum için sütüm geç geliyo iki defada mama veriyorum yinede alakası varmıdır yetersiz beslenmeyle susuzlukla
UmayNaz2019 Papatyaaam bizdede oldu aynısı hamilelikte annedeki hormonlar bebeğe geçince doğumdan sonra akıntı olabilirmiş. Korkmayın bizim doktor 2 haftaya kadar sürebilir sonra biter dedi dediği gibi oldu .Sağlıkla büyüsün kuzular 🥰
Oznur10 Papatyaaam endişenmeyin kristalleşme deniyor ona yeni doğanlarda olabilir içiniz rahat olsun yine de bir doktora gösterin
UmayNaz2019 Papatyaaam bizdede oldu aynısı hamilelikte annedeki hormonlar bebeğe geçince doğumdan sonra akıntı olabilirmiş. Korkmayın bizim doktor 2 haftaya kadar sürebilir sonra biter dedi dediği gibi oldu .Sağlıkla büyüsün kuzular 🥰
Deletedmom388 Papatyaaam kız bebeklerde akıntı ve hafif kanlı akıntı normalmiş doktorumuz söylemişti bizde de oldu ilk zamanlar ama sonradan geçti.Tabi yine doktorunuza danışın içiniz rahat etsin
Sakura-chan Papatyaaam benim kızımda oldu . Adet kanı gibi kan geldi az miktar sonra birdaha olmadı. Araştırmıştım doğumdan sonra kız bebeklerde gelebiliyormuş.
Oglusum5357 Papatyaaam bnm oglumdada oldu doktor her emzirmeden yada mamadan sonra iki kasik su ver dedi devam ederse sorun etmezse sıkıntı yok dedi. Anneden gecen hormonlardn dolayi idrardaki kristallerle alakali oluyor dedi. Kiz bebeklerde daha cok gorulurmus. Ailede genetik kum tas düşüren var ise bebek kum da döküyor olabilir su verdiginiz halde devm ederse dedi. Cok sukur bizim etmedi
suheylam Papatyaaam kız bebeklerde normalmiş bu benim kızımdan da sümük şeklinde akıntı gelmişti ebe geliyodu eve söyledim korkulacak bişey yok kan da gelebilir korkma kadın hormonları demişti çok normal yani ama senin için rahat etmeyecekse bi dr görün canım