Acemimom1 Kızlar nevresim havlu attım baya nemliden hallice ıslak çıktı programda mı hata yaptım acaba ? Koyu renkliler 2saat 15 dakika dolap kuruluğunda. Kırışık önleyici programı sectim bide. Nevresim baya top olmuş içine havlular dolmuş
Elisa34 Acemimom1 ben arçeliği kullanıyorum ama makinadan çıkardıktan sonra çırpıp atıyorum kurutma genelde dolap kuruluğunu tercih ediyorum
Oznrusk sadeturkvatandasi merhaba bende yeni aldım makineyi ama çözemedim hangi programı kullanıyorsunuz
sadeturkvatandasi Acemimom1 tabiki atabilirsiniz ama tavsiyem yorgan kılıfını ayrı atın hepsini bir atınca kurutmayabiliyor birbirine çok dolanıyorlar çünkü. O yüzden çarşafla yastık kılıflarını bir atıyorum yorgan kılıfını da ayrı.
Acemimom1 sadeturkvatandasi teşekkür ederimm. Hangi modeli kullanıyorsunuz peki ben henüz yeni aldimda çözemedim pek programları