Balkupum2505 Koca peki benim tasinma durumum var ama sadece kapi no degisecek yani bi alt kata tasinicam kesilirmi cok soru sordum kusura bakmayin 😊
Balkupum2505 Koca e devlet uzerinden ibana aktardim ama surekli para yattiginda girmem mi gerekiyo ibani yoksa kayitmi ediliyo hic bir bilgim yok valla