MMADEN Eslemsura ben hiç online yapmadım, mağazadan yapıyorum özellikle iç çamaşıri olarak sadece ordan alışveriş yapıyorum. Ürünleri kaliteli biraz pahalı ama olsun kalitesi için alıyorum.
Berross64 Eslemsura ben uzun zamandır alışveriş yapmıyorum yani bekarken esenlerde oturuyordum o zamanlar yapıyordum ama baya zaman oldu şimdi başka semtte oturuyorum bilemiyorum yani kaliteleri nasıl yanlış yönlendirmiş olmayayım :)
Minnakleya Eslemsura daha hafta sonu ic çamaşırı aldık gorumcemle kalitesi güzel ama online sitesinde ki fiyatlara bakmafim hiç