Biz de rsv olduk. Hırıltı varsa bronşit olmustir. Bizde de bronşit vardı. Cortair ve ventolin hava verdik. Doktor dakikada 50 den fazla nefes alırsa burun akintisi sarı ya da yeşile dönerse nefes alırken kaburgalari icine çökerse klamaks antibiyotik ver demişti. Hava iyi geldi bol bol da emzirdim antibiyotige gerek kalmadı atlattık çok şükür.