Dün itibariyle tam anlamıyla ek gıdaya başladık ama bebeğim hiç bir şekilde istemiyor ben bir kaç hafta önceden tadimlara başlamıştım çünkü doymuyor gibi hissediyordum sütümde de azalma var başlamıştım bende kabul etmiyordu dedim bekleyim 6 ay olsun tam başlayım diye başladık dünden itibaren istemiyor böyle devam etmez demi sizler ne yaşadınız ay ne zormuş bide ne versem diye düşünmek sizde mi bilindiklerden devam ediyorsunsunuz önerisi olanlar ne versem