Slm1122 kızım 8 gün sonra 17 aylık olacak bizde durumlar daha vahim şuan atağın tam ortasındayız. Atak ve diş çıkarma gerçekten çok zor sabır çekiyorum. Söylediğiniz şeyleri eksiksiz yaşıyoruz. Üstüne de eklenir. Ama çok şükür diyorum. Ve sabır çekiyorum. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki bu günlerimizin tadını çıkartalım. Bazen çok kızıyorum kendime. Kızım olmadan önce çoçuk istiyorum, onunla şöyle zaman geçiricem, bunları yapacağım diye ama doğduktan sonra söylediğim şeyleri yapmıyorum. Ne zaman geçecek, yine mi atak. Hasta olmasınlarda ataklarına da, diş ağrılarına da razıyım. Çok değil. Bir sene sonra düşünsenize. Annecim saçlarımı tara. Annecim başını okşayabilir miyim diyen cıvıltılı sesleri çok şükür 🙏