Deletedmom_78 Kralkralice benim de hala yatmadi dün öğlen yatirdim 11.30 gibi hesabima aktardim hala hesabıma geçmedi 🤦
Deletedmom_78 Arslann97 ptt kurum odemeleri sayfasina girince üst kısımda hesabıma aktar var orda ptt hesabima ya da kendi ibanina gibi bir secenek çıkıyor ptt karginiz yoksa diger secenege tikliyorsunuz iban giriyorsunuz☺️