Oykuaygun Doğduğundan beri sleepy kullanıyorum. Hiç sorun yaşamadım full dolmasına rağmen. Ama dün gece bende bebeğim gece ısrarla uyanıp, ağlayınca altını açtım. (Geceleri çok açmam uykusu bölünmesin diye) Bezi tam doluydu ve taşmış; zıbını ve uyku tulumu ıslanmıştı.lk kez yaşadım ben de. Bezi bağlayamamış olsanız sürekli yaşardınız her full dolduğunda ☺️🌸🌸