H_Nur_K nazlimom_ 3 ay oldu alalı kullanıyorum cook hafif önceki arabama göre yok gibi sürüşü çok rahat tekerleklerinin kullanımı dönüşü efsane
Deletedmom_49 nazlimom_ ben kullanıyorum 1 yıla yakın oldu. Keşke en başından alsaymisim.dedim. harika. Hafif, kullanımı aşırı pratik. Doğumdan itibaren içine joie uyumlu pusette takılabiliyor. Her şeyiyle muazzam.
nazlimom_ H_Nur_K Kubra0907 evim üst katta bebekle beraber indirip cıkarabilirmiyim bide tam yatar pozisyonmu
H_Nur_K nazlimom_ tam yatar pozisyon oluyor bende onun için tercih ettim bide kullanışlı olduğundan hafif olduğu için indirirsin hem kızımı hem arabayı indiremiyorum ben yürümüyor henüz
nazlimom_ H_Nur_K benımkıde yürümüyor daha travel var en üst katta oturuyoruz cok zor oluyor bastonu girşe falan kitlicez artık
H_Nur_K nazlimom_ Seni çok iyi anlıyorum canım bende çalınır korkusuyla sabah işe giderken eşime indirtiyorum işe giderken 😂
AselinnAnnesi Deletedmom_49 ayy bu yorumu arıyordum bebek arabasıni alcam acaba puset takılabiliyor mu diye düşünüyordum çok teşekkürler 💕
Deletedmom_49 AselinnAnnesi ben de hiç bilmiyorum e bebekten denerken takmislwrdi joie marka ama hiç bilmiyorum hangi model vs
AselinnAnnesi Deletedmom_49 gittik e bebeğe malesef yeni sistemde puset takılma yi kaldirmislar eskiler de varmış artık bizde joie nin başka modelini aldık pusetli.İmsallah memnun kalırız 🥰