Mebiyu Tüm gece kuru tutması, iz yapmaması, tasirmamasi açısından memnun musunuz? Beden kalıpları nasıl?
Esoca38 Mebiyu bakteri tutmayan ambalaj yazıyor üstünde mavi beyaz renk paketinden kullanıyorum çok memnunum:)
Mebiyu tubiiik_ bebeğiniz kaç kilo civarı acaba. Benim bebeğim 7.5 civarı ama poposu baseni olduğu için primada 3 biraz darbolmaya başladı. 3 mü olsam 4 mü bilemedim
tubiiik_ Mebiyu kizim en son 8 aylikken tartildi ozman 9.100 gramdi henuz doktor kontrole cagirmadi suan kac kilo bilmiyorum ama molfix pure de sirt bolgesinde lastik var oyuzden cok rahat oluyor kiloda alsa 4 numaraya devam gibi bakalim primanin boyunu bilmedigim icin pek bisi diyemem
bebekece Mebiyu pure&soft ta kullandım premium care de. Molfix primaya göre bence 1 numara küçük ben molfixte 3 kullanırken primada 2 kullanıyordum. Şuan molfix mavi beyaz ambalajlı olanı kullanıyorum o primayla eşit aynı beden alıyorum ama dediğm gibi Pure&soft serisi bence primaya göre 1 beden küçük
Mebiyu Cyerg pure soft ile Prima aktif bebeğin kampanyalı fiyatları arasında pek fark bulunmuyor galiba bir de mağazalarda pek denk gelmiyorim
bayankitapkurdu Mebiyu kesinlikle kilot bez. Ben hatta içindeki lastikleri de çıkarırdım iz yapmasın diye
Cocolingo Mebiyu biz mavi beyaz paketten kullanıyoruz çok memnunuz iz yapmıyor şimdiye kadar taşırma olmadı gece hiç değiştirmiyorum