7.5 aylık bebeğim dün abisi ile oynarken mama sandalyesi ile beraber yere düştü. Biraz ağladı sustu ama acıklı ağladı hissettim. Alnının bir tarafı kızardı hemen hastaneye geldik içsel birşey olur diye. Tomografi çekildi ve kafatasında çatlak olduğunu öğrendik 😢dün geceden beri gözlem altındayız 24 saat gözlem altında tutmamız gerek dediler. Lütfen anneler düştü deyip geçmeyin hemen götürün. Nolur dua edin bizede birşey olmasın bı an evvel çıkalım 😔