Her gün bir diş çiğ sarımsak yutun. ( bebeğinizde reflü ya da gaz sorunu yoksa tabi)
Aslında yetişkinlerde önerilen en az 2-3 diş ama bebeğin olumsuz etkilenme ihtimali olursa diye..
Benim oğlum geçen hafta bronşit oldu 5 aylık, hava ve antibiyotik verdi doktor kullandım ama çocuğun hırıltısı bi türlü geçmedi her gün sarımsak yutmaya başladım, oğlumun göğsüne ve ayak altılarında zeytinyağı sürdüm.
Sonra benim de ciğerlerde başladı hırıltı öksürük, sarımsak sayısını 2ye çıkardım turşu suyu içtim, zeytinyağını kendime de uyguladım 3 günde atlattım çok şükür oğlumun bronşiti de geçti çok şükür atlattık