Oğlum 9 aylik ne oyuncakla ne yuruteçle hic birseyle memnun olmuyor anca alcaksin kucagina aksama kadar gezceksin evde yada disarida. Aksama kadar o agliyor ben agliyorum ne yemek yiyebiliyorum ne temizlik yapabiliyorum gunduz uykulari surekli ayakta indirdigin an uyanir. Akşam 6 olsunda babasi gelsin nefes alsam diye beklemekle geciyor omrum 🤭 aksam 9 da gece uykusuna geciyor rahat bir nefes aldigimi hissediyorum gecicek bu gunler insallah sabir 🙏