melegim17 4.aydan sonra daha net bilgi verdiği yazıyordu internette. Bizim de sanırım süt alerjimiz var süt ürünlerini kestiğimden beri daha az ağlamaya başladı gaz problemi vardı, 40 günlük bizim ki test için götürelim dedik 4.aydan sonra daha net sonuçlar verdiği yazıyordu 4 buçuk gibi götürmeyi düşünüyoruz biz de