Winnithepooh Nclasl bagkurlu diye biliyorum ve devlette işlem yapılıyor sorun olmuyor eşinizden bakiliyorsunuz
pogacayanakk Nclasl 4C sgklı oluyoruz. herhangi bir devlet hastanesinde hiçbir ücret ödemeden tedavi olabilirsiniz
liyosunannesi23 Nclasl emekli sandığı diye biliyorum ben, sgk yada bağkur gibi yani. Ücret ödemezsiniz merak etmeyin
Birbebetoannesi Nclasl tsk emekli sandığı oluyor diye biliyorum. Geçen gittim herhangi bir ücret vs ödemedik
usernamesu Winnithepooh hayır canım bağkur devlete bağlı olmayan kendi sigortasını kendisi yatıran kişilere denir. Askerler devlete bağlıdır devlet yatırır sigortasını yani sgklısınız
pogacayanakk liyosunannesi23 rehberanne emekli Sandığına bağlı olduğumuza dair bilgiyi nerden alıyorsunuz acaba 2006 dan beri SGK ya bağlı emekli olduktan sonra emekli Sandığına geçiyor diye biliyorum ben. E devlet üzerinden baktığımda da 4C SGK sigortalı diye çıkıyor
liyosunannesi23 pogacayanakk gidip araştırabilirsiniz, normalde emekli sandığı diye geçiyor ama sonradan hepsi sgk içinde toplandı diye biliyorum
Mommy_ Nclasl SSK, Bağkur, Emekli sandığı hepsi SGK diye geçiyor artık. Eşiniz şu an vatani görevini mi yapıyor, mesleği mi askerlik anlamadım. Zaten mesleği ise sosyal güvenceniz vardır. Su an askerde Er bile olsa sosyal güvenceniz var diye biliyorum
pogacayanakk liyosunannesi23 işte bende onu diyorum şu an hepsi SGK adı altında toplanmış durumda yani sgklıyız. Siz emekli Sandığı yazınca şaşırdım açıkçası
BusUgUr Nclasl eşinizin asker olması birşeyi deştirmiyor. 657 ye tabi değiller ama 926ya tabiler. Bu durumda da emekli sandığına bağlı oluyorlar. Sgk adı altında emekli sandığı sigorta ve bağkur birleştirildi. Emeklilik için kod farkı var sadece. 4A 4C gibi. Eşiniz çalışıyorsa ve sağlık güvenceniz varsa devlette ya da özelde çalışsın fark etmez sgk nın karşıladığı herşeyden ücretsiz yararlanabilirsiniz. Devlet kuruluşlarında.
Dmt-01 Nclasl SGK Sosyal Güvenlik Kurumu demek oluyor yani çalışanların hepsi sgk lı oluyor sadece yanlış bilgi vermiyim ama genel olarak özelde çalışanlar SSK, devlette çalışanlar Emekli Sandığı, esnaf filan olanlar ya da kendi isteğiyle sigorta yatıranlar genelde Bağ-kur lu oluyor yani özeti bu aslında detayı çoktur tabiki ama kısa özeti bu şekilde eşiniz sigortalı çalışansa devlet hastanelerinden ücretsiz faydalanırsınız.
Winnithepooh usernamesu ben sasrmisim hep karistryorum bağkur ile emekli sandığı olaylarını haklısınız siz 😇
Burcumstk Nclasl benim eşim askeri personel ben devlet hastanesine gittiğimde ücret ödemiyorum özel hastanelerdede Oyak indiriminden yararlanıyorum
pogacayanakk sbasak hayır yanlış biliyorsunuz araştırmanızı öneririm, ki zaten askeri personel sözleşmeli oluyor. En basit örnekle e devletten bakıldığında bile çıkıyor
pogacayanakk sbasak hayır yanlış biliyorsunuz araştırmanızı öneririm, ki zaten askeri personel sözleşmeli oluyor. En basit örnekle e devletten bakıldığında bile çıkıyor