Rabiayilmaz Merhaba arkadaşlar 3 buçuk yaşında oğlum var bir den dün öksürmeye başladı öksürüğün geçmesi için tavsiyeleriniz var mı acaba daha derine inmeden
Mucizemm344 Rabiayilmaz canım benim kızımında öyle idi 14 aylık tek öksürüktü öksürük şurubu vs verdim ama geçmedi bu sefer balgama vs dönüştürdü doktora gidicez sizde doktorunda bi ilkelim kurun isterseniz
Rabiayilmaz Humanur14 bişey yedirmiyorum daha 3 buçuk aylık diye kendim yedim sütten geçer şifa olur inşallah
Humanur14 Rabiayilmaz 3 buçuk yaşında yazmışsınız da bende ondan öyle dedim benimde 2 aylık kızım var o da öksürüyodu 2 gün sarımsak yedim çiğden ezerek hemen kesildi öksürüğü
Rabiayilmaz Humanur14 bende ablama sordum o söyledi sarımsak bal limon yumuyorum hemen siz de burun akıntısı olduğu geçerken