Birsey danışmak istiyorum. Basınıza geleniniz varsa yardımcı olabilir mi ?
Tarihi net hatırlamıyorum ama kasımın başı gibi regli oldum benim normalde 2 gün kahve rengi gelip kana döner. Ama 4 gün gibi sürdü kana dönmedi. Bu süre zarfında zeratonin (sivilce hapı) aynı zamanda doğum kontrol hapı kullandım. Bittiğimi sandım yıkandım ardından 2 gün sonra tekrar kan geldi. 1 gün sürdü. İlk defa basıma böyle birsey geldi test yapmadım korkumdan basınıza böyle birsey geldi mi hiç ?