Kızlar 3 ay önce doğum yaptım sezaryen bi şekilde gerçekleşti hen emziriyorum hem mama veriyorum bi kaç gün önce regl oldum acayip çok kanamam oldu deepend kullandım bildiğiniz dün geceden belli sol kasığım da da acayip bi ağrı var bebeğimi alırken bile ağrım şiddetleniyor normal bir durummudur acaba ya 🙁