Ecrinsedamira Arkadaşlar merhaba bebeğim 6 günlük sütümü sağıyorum 30 ml çıkıyor sezeryan doğum yaptım sütüm az mı geliyor sizce napayım günde 1 defa mama veriyorum malesef ağlıyo 😓😓😓
momandad_16 Ecrinsedamira bol bol emzir zamanla artacaktır sütün zaten midesi küçücük bez sayısından anlayabilirsin doyup doymadığını
Olimbonii Ecrinsedamira endise etmeyin ilk zamanlar kolostrum denilen yani ilk sut gelir anneden sari bir renk olur normal sute gore benimde öyleydi az geliyo bu süt daha sonra emzirdikce sagdikca sut beyaz gelmeye başlıyor fazlalasiyor benmde ayni sekildeydi ama yinede 45 gun emzirebildim birden kesildi naptiysamda gelmedi sizinde ilk sutten sonra beyazlasip fazlalasacak emzirin bolbol bos zamanlarda göğsünüzü sağın ama eger yetmedigini dusunuyosaniz ekstra mama verebilirsiniz ben hem mama hem meme vermistim bebegim doymamisti çünkü
Whatornot Ecrinsedamira benim her sağışta 15 ml zar zor çıkıyordu ilk günler, şimdi günde 1 litre süt sağıyorum. Daha sık sağ humana still tee ve dut çayı içebilirsin bana onlar iyi geldi.🎀
Ilkbebek Hic merak etme daha cok yeni. Ben de sezeryanliyim ve 26 gunluk bebegim var. bazen 30 bazen 50 cc sur geliyor. Ama sagmakla emdirmek arasi gercekten fark oluyor. Ben hala mamada veriyorum doktorum soyledigi icin her ogunde
Tubis_0 Ecrinsedamira canım ben normal doğum yaptığım halde benim de sütüm gelmedi ilk bebeğini emzir peşine hemen sağ cidden öyle harika arttırıyor ve bol bol su iç
Tubis_0 Ecrinsedamira ve bazen öyle birşeydi ki 2aya kadar hep sağdım ben oğlum emerken ağızının kenarlarından süt taşardı sonra sağardım 1damla bile gelmezdi o yüzden hemen sütüm yok diye düşünme bizdeki sütler Derya deniz ❤️
kubrella Ecrinsedamira Ecrinsedamira ah ah daha bir ay önce bende geçtim o yoldan 30 CC gayet iyi ideal benim kızım doyuyordu meme reddi mi yasiyorsunuz
Ecrinsedamira kubrella yok aksine sürekli emmek istiyor göğüs uçlarım çok yara oldu on rağmen emdirmeye çalışıyorum sürekli
tuval Ecrinsedamira hiç sağıp bakmadım bilemedim şimdi ama çok sık emzirdim ben ilk zamanlar saatte 1 emzirdim her iki göğsümü de verdim 20-25 dk ayrı ayrı
Hasretela Ecrinsedamira 30 cc gayette yetwrlı bir sut bol bol memede kalsın emzır annesı daha yenıdogan ağlaması cok normal o ağlamalara alıs cunku bir sure hep olacaklar 😀
bebegim86 Ecrinsedamira benim o günlerde sütüm gelmeye başlamıştı. Bebeginizi emzirin emdikce gelecek. Bestla damla kullandim ben. Humana steel tea iciyordum rezene iciyordum hurma yiyordum. Mama vermeye devam edin yetmiyosa mama sayısını artırın zamanla azaltırsınız
Hasretela Ecrinsedamira Aynı yollardan hepımız geçtık ınanın büyüdükçe rahatlayacaksınız stres yapmayın sutunuz kesılmesın ❤️