Babymoms hayır kaşıma kaynaklı tahriş olup yara oluyor ilk doktora gittiğimde uyuz teşhisi konmuştu 26 ekimde. 2 hafta uyuz tedavisi gördüm sonra başka bir doktora muanryene gittim çünkü ilk gittiğim doktorun verdiği ilaçlar vücudumu yara bere içinde bırakmıştı her yerini ve sırtımda da kahverengi yaygın bir şeklide lekeler çıkmıştı karnıma kollarıma yayıldı o lekeler. Başka doktora gittim 2 hadta sonra, uyuz yok sende dedi mikroskopla baktı. Aynı gün garanti olsun diye bir başka doktora daha gittim o da uyuz görmedi. Testler istediler kolestaz dan şüphelenip kan testi verdim karaciğer temiz dediler. Ben sonra bir daha doktora gittim yine uyuz görmediler. Ama kaşıntı hala devam ediyor. Anlayamadım yani en sonki gittiğim doktorda yine uyuz görmedi gebelik kaşıntısı olabilir dedi ürederm lipo nemlendirici ile kaşıntı gideren kortizon lu krem verdi sadece ürederm lipo nemlendiriciyi sürüyorum artık kaşıntı için en son verilen kortizon lu kremi kullanmak istemedim hapıda bıraktım 3 4 gündür zaten fayda etmiyorlar bari vücuduma daha fazla ilaç kortizon girmesin dedim