LPB 300 TL doğum parası için aile sosyal bakanlığı gibi bir kurumdu adı başvuru sonrasında 2 ay geçiyor, PTTden kimlik ile alıyorsunuz
316 süt parasını doğurduğunuz yerdeki hastaneye söyleyin onlar rapora eklesin
Rapor parasını zaten muhasebeci hallediyor raporu atıyorsun rapor bitiminde onaylıyorlar e devlette hesabın kayıtlı ise hesabına yatıyor
Bu kadar başka bir yardım yok