Bebeğim 4 buçuk aylık ve 3 gündür saat gece 4 civarı çığlık atarak canı yanarmiscasina uyanıyor zor sakinleştiriyorum sünnet oldu ve 6. Günü canımı yanıyor diyorum ama gündüz hiç öyle bir sorun yok aranızda yaşayan varmı ? Ne yapabilirim yardımcı olun lütfen 😔