balbebekannesi01 Kullananlar menun musunuz kaç damla şeklinde kullanıyorsunuz? Yan etkileri oluyor mu? Bebeğin kilosuna göre mi?
berkinannesi_ balbebekannesi01 biz kullanıyoruz şimdilik yan etkisi olmadı şükür günde 9 damla olarak veriyorum
Yusuf20 balbebekannesi01 sağlık ocağındaki verilen herşey çocuğumda gaz kabızlık yaptı bence farklı birşey kullanın önermem
Aslisiydan1 balbebekannesi01 isterseniz araştırın ilerde çocuğun dişlerinde siyah leke bırakıyor diye biliyorum sidefer aldım ben en temiz icerikli
melekanesi balbebekannesi01 bildiğim kadarıyla içeriği temiz değil. İkiz kızlarımı kabız yapmıştı. Newvit-bestiron öneririm. İçerikleri temiz diye biliyorum. Kabızlık ve dış boyama yapmadi
balbebekannesi01 berkinannesi_ kaç aylık kaç kilo acaba? Nette bir tabloya rastladım 9 kilo bebeğe 3,4 damla yazıyor kafam karıştı.
berkinannesi_ balbebekannesi01 4 ay 15 günlük kilosu 9,500 sağlık ocağı hemşiresi günde 9 damla şeklinde dedi
balbebekannesi01 berkinannesi_ benim bebeğim 9 kilo 8 damla veriyorum. Doktorum bu şekilde önderdi. İçinde Paraben var diye okudum bir yerde. Doktoruma tekrar soracağım. Daha iyisi varsa değiştiririm.
berkinannesi_ balbebekannesi01 çocuk doktorumuza sordum sağlık ocağının verdi d vitamini kan damlası paraben varmış ne kadar doğru diye herşey de paraben var ben bile çocuklarıma sağlık ocağının verdiklerini kullandım dedi
guzelbebegimmmm Aslisiydan1 ben de onu kullanıyorum. Oğlumda da kullanmıştım. Hem kusarsa falan kan rengi olmuyor. Vegaferon asla çıkmıyor nevresimden kıyafetten
nurcanxxx balbebekannesi01 bende dün başladım hemşire bana Hee kiloya bir damla dedi 6 kilo oğlum 6 kilo olduğu için 6 damla veriyorum
berkinannesi_ balbebekannesi01 içinize hangisi siniyorsa onu verin ,sağlık ocağının bebeklere kastımı varda zararlı şeyi versinler