Doktor güvendiğin bir doktorda ver bence. Biz 28 günlükken parol kullanmaya başladık. Ameliyat sonrası kullandık gerçi. Şimdi de derbinant diye bir şurup var onu kullanıyor 53 günlük. Ondada 2 yaş altı kullanmasın diyor ama doktora güveniyorum, çocuğum acı cekecegine kullansın diyorum. Zaten yogunbakimda antibiyotik vs de aldı. Gönül ister gaz damlası bile kullanmayayım veya mama bile icmesin ama öyle olmuyor maalesef :/