Csknaz 17 aylık oğlum var gece mama ya ya 1 ya 2 kez kalıyor odasını ayırsam mı park beşikte kendi yatıyor yatak alıp orda yatsın diyorum artık erken mi sizce 😇😔
Ogulcan Csknaz ben oğlumu 5.5 aylıkken ayırdım şuan 27 aylık ve ozaman dan beri odasında canım 2. Oğlumdan da 3.5 aylık onuda 5.5 aylıkken ayıracağım geç ayırdığın zaman daha zor olur canım bence yavaş yavaş odasını ayırmalısın
Csknaz Saafie banada geç geliyorsa daha 2 3 ay öncesine kadar çok sık kalkıyordu yeni yeni 1 2 defa kalkıyor oğlum