nurbelonuc Arkadaşlar 2 aylık bebeğime Aptamil kabızlık yaptı önerebileceğiniz başka bir mama var mıdır yada ne gibi çözüm bulabilirim?
asyakusunannesii nurbelonuc Sma kullanabilirsiniz ben 1 seneden fazladır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım
NukleerBaslikliKizz nurbelonuc Hipp tavsiye ediyorum kesinlikle bende dahil çevremde kullanıp da gaz yaptığını söyleyeni hiç duymadım
Beraninannesii nurbelonuc Aptamil ve Sma kabızlık yapmıştı bizede Bizde Bebelac Golda geçiş yaptık ondan sonra düzeldi. Su sormussunuz bizim doktorumuz mama alan bebeklere de önermiyor cunki mamayida su ile hazirliyorsun zaten su vermiş oluyorsun diyor.
nurbelonuc asyakusunannesii yaa çok kötü oldu içim gidiyor üzülüyorum da bide bişey soracağım bebeklere su veriliyor mu
NukleerBaslikliKizz asyakusunannesii Benim kızımda ve yakın arkadaşımın çocuğunda sma aşırı gaz yapmıştı
asyakusunannesii nurbelonuc sadece mama mı alıyor yoksa anne sütüde alıyor mu ? Anne sütü alan bebeklere su verilmiyor
nurbelonuc asyakusunannesii teşekkür ederim. Anne sütü de veriyorum ama anne sütü günde 120cc anca yetmiyor