birbebetoannesiii Kızla lesli tecrubesi olan yazabilir mi zayıfladınizmi günde kaç kere yaptınız kaç günde veya ayda kaç kg verdiniz hangi videoları ile verdiniz yanı sıra neler ile beslendiniz neler içtiniz emziren ve emzirmeyen annelerim yorum yaparsa cok sevinirim zayıflamak isteyenlere de bilgi aktarmış oluruz teşekkür ederim .
Esma53 birbebetoannesiii Karatay beslenmesi ile lesli uyguladım hergun en az 1 mil yaptım ama ben disaridada en az 6 bin adım atarak devam ettim 12 kilo vermiştim. Şimdi yeniden Karatay beslenmesi uyguluyorum ufak ufak egzersizlerede başladım. Hergun yürüse yapmaya çalışıyorum. Tek başına lesti yeterli değil yanliz düzenli plank ve karın sikilastirma egzersizleride gerekli oluyor
Mavis34 birbebetoannesiii gebelik öncesi yapmıştım 20 dk lassie 20 dk da evde kondüsyon bisikleti var onunla çalıştım ayrıca kendimce diyet yaptım.2.5 ayda 8 kilo vermistim
Meovvmeovv birbebetoannesiii leslie gerçekten çook yoruyor basit gibi görünse de. İlk bir hafta çok yorucu sonra alışmaya başlıyorsunuz, ama etkili. Ben leslie, chloe ting,günlük yürüyüş, az yeme ile 70 kg dan 52 ye düşmüştüm yaklaşık 6-7 ayda
kahvekokusuu birbebetoannesiii ben sadece 1 hafta 45 dk leslie yapmistim diyet yapmadım ama normalde aşırı yerdim sadece porsiyonlarimi azaltip ekmek makarna ve pilav yemedim 2 kilo vermiştim sonra baktım ki kolay veriliyormus tamam kasmaya gerek yok sonra devam ederim dedim şimdi o zamankinden daha da kiloluyum🤭 bu arada bunu yaptigim zaman emziriyordum
Annesivekizi birbebetoannesiii Leslie ile kalori yakılır evet ama ciddi anlamda kilo vermek ve sıkılaşmak istiyorsanız Ergin kırbaç yapın. Kesinlikle ama kesinlikle diyorum. Kısa bir video bile olsa leslie ile birlikte onu da ekleyin. 1 ayda belden 5 cm inceldim kalçadan 3 cm bacaklardan 2şer cm. En kısa zamanda tekrar başlıycam size de tavsiye ederim
ElizzAda birbebetoannesiii diyetisyene gidiyordum pandemi zamanı yaptım baya sıkılaşmistim ve kilo vermiştim.3 mil yapıyordum hafta da 4 gün etkisi oluyor 1 saatlik yürüyüş den daha etkili bence
Elmel birbebetoannesiii 4 kilo vermiştim 20 gün içinde hatta bugün tekrar basladm tabi aralıklı oruçta yapıyorum akşam yediden sonra su haruc bişey tüketmiyorum her gün 20 dk Leslie yapmıştım
mervekarr birbebetoannesiii bende yaklaşık 1 aydır yapıyorum her sabah kalktığımda önce onu yapıp sonra kahvaltı yapıyorum. Önce 15 dklık videolarla kendimi alıştırdım şimdi 2 gündür kardiyo egzersizi yapıyorum ilaveten tek başına bana da yeterli gibi gelmedi leslie birde tam buğday ekmek yemeye ve porsiyonları azaltmaya başladım 3 kilo net verdim birde ne kadar doğru düşünüyorum bilmiyorum ama bu hafta regl oldum göbeğim birden biraz daha inceldi sanki emzirdiğim için 2 aydır oluyorum daha
Cemreela21 12 kilogram verdim Leslie yaprak 3 ayda 2 öğün ekmek olmadan 10.000 adım Leslie yaparak verdim
Cemreela21 H_Nur_K sabah 10 akşam üstü 17.30 yedim söylediğim gibi ekmek hiç yemedim gün için de bazen misafir likte hamur işi tatlı azar azar yedim 6 dan sonra hiçbiri şey tüketmedim 10.000 adım mutlaka attım