Ipek222 Merhaba doğumdan sonra doktorumun devam et dediği demir hapını doğru düzgün kullanmadım 45 gün geçti dün başliyim dedim 2 gündür düzenli kullanıyorum hiç gazı olmayan bebeğim bugün çok gazlıydı böyle birşey yaşayan var mı aranızda ilaç ferrum fort
Ipek222 papatya_1125 ben genel olarak kabız olduğum için fark edemedim ama bebeğim birden gün boyu gaz çıkarınca ilaçtsn mı acaba dedim