Babymommssss Merhaba. Oğlum 5 gün sonra 21 aylık olacak ve bıngıldağı hala açık bugün nöroloji doktoruna gittik ve normalde 18. ayda kapanması gerektiği ancak gelişimde bir sorun yok ise 24. aya kadar sorun olmadığını söyledi fiziksel kontrollerini yaptı hatta çocuk doktorumuz tahlil yaptırabilir demişti ancak 4 ay sonra gelin şuan gerek yok dedi. Kafanızda şüphe oluşuyorsa bir çocuk nöroloji uzmanına göstermeniz daha doğru olacaktır