Bebeğim 2.5yaşında kilosu baya yaşıtlarına göre iyi ama sorun şu ki bu kiloyu ilk doğduğu 6ay da aldı obez sınırındaydı ve bu sadece anne sütüyle oldu 1 yaşına kadar iştahla her şeyi yedi ve sonra hiçbir şey ağzına sürmedi varsa yoksa meme ve bütün gün memeyle durduğunu biliyorum bütün memeden kesmemin ilk günü azaltarak bırakamadık oje sürdük kırmızı ve sen çok eksiğin için kanadı dedim.Sizce iştahı artar mi yoksa yine yemez daha çok mu aç kalır.Emzirmeyi bırakmalıyı mıyım .Bu ara da 27 aylık