Zeynep_adem58 Kizlar mutfak dolap kulplarim cok el izi oluyor diye kulp alayim dedim internetten geldi taktim ama gözume oyle buyuk geldi ki uyumsuz geldo iade etsem degmez etmesem yazik günah acaba gozum alismadigindanmı resimleri koydum fikir veririmisiniz gözume cok iri geliyorlar https://www.hizliresim.com/25scyb0 https://www.hizliresim.com/etvj615
Zeynep_adem58 Smehtap evet ya banada tuhaf.geldi neden bilmiyorum cok uzun boyle iri 16 cm halbuki cok cok buyukde degil 2 delik var o yuzden sanirim buyuk duruyor birde orta kismi ice dogru egilim li duruyor tam duz durmuyor plastik ondan galiba
Smehtap Zeynep_adem58 yani önemli olan elbette senin beğenmen sen kullanacaksın onları, ama işte uyumsuz geldi bana şahsen 😑
Laydaren Benim kulplarımdan shshshs ben gayet beğendim. Resmen eski kulplarda dolaplar da eski duruyormuş bu kulpları takınca mutfağa bir yeni havası gelmiş
Zeynep_adem58 umutunannesiiii bnde önce begendim sonra gozume itici geldi daha dogru su cok uzun geldiler bn kibar modeller seviyorum
findiginannesi_ Zeynep_adem58 Yeni kulp çok daha zevkli .eskisi annem gilin evinde de vardı aynı kulp severdim ama çok iz yapıyor dediğiniz gibi bi süreden sonra benekli izler kalmıştı bizimkinde